Безплатно! Онлайн събитие: 7 грешки при работа с ChatGPT и AI Регистрация тук.
Какво са Primitives?
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Основи на Primitives в ZBrush
Primitives са геометрични фигури, които служат като отправна точка за създаване на 3D модели в ZBrush. Достъпът до тях става чрез Tool менюто и Simple Brush. За да работите с примитив, трябва първо да го изтеглите на платното, след което да активирате Edit режима с клавиш T, и накрая да го превърнете в PolyMesh 3D, за да можете да скулптирате върху него.
Работа с Primitives стъпка по стъпка
- Отворете Tool менюто и кликнете на Simple Brush
- От Settings изберете желаната геометрична фигура (например конус)
- Затворете Lightbox менюто
- Изтеглете фигурата на платното с натискане и дърпане на левия бутон на мишката
- Активирайте 3D режима чрез бутона Edit или с клавиш
T - Настройте параметрите на примитива от Initialize менюто:
- Променете размера по X, Y и Z оси
- Регулирайте резолюцията чрез H Divide и V Divide
- Настройте Inner Radius и Taper Top за промяна на формата
- Кликнете Make PolyMesh 3D, за да можете да скулптирате върху обекта
Полезни команди и функции
T- Активира Edit режима за работа в 3DCtrl + N- Изчиства платнотоShift + F- Активира Line Fill режим за визуализация на полигонитеH Divide- Увеличава резолюцията и гладкостта на модела по хоризонталаV Divide- Увеличава резолюцията и гладкостта на модела по вертикалаInner Radius- Контролира вътрешния радиус на обектаTaper Top- Регулира формата на горната част на обекта
Инструкция за гледане на уроците:
- Изгледайте видеоурока.
- Повторете показаното в урока.
- Решете тестовете към урока (това отключва следващия урок).
- Задайте въпрос, ако имате такъв.
- Преминете към следващият урок.