Прескочи към основното съдържание Прескочи към навигацията

Към този урок няма файлове за сваляне

Допълнения към урока
Учебна програма 3ds Max за начинаещи
2. Създаване на обекти

Пълен достъп до курса: Не

За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.


Основни методи за създаване на 3D обекти в 3ds Max

В този урок се разглеждат основните начини за създаване на стандартни 3D обекти в 3ds Max. Има три основни метода за достъп до инструментите за създаване: чрез менюто Create, чрез Create панела с избрана опция Geometry, или чрез бърз достъп с комбинацията Ctrl + десен бутон на мишката.

Процес на създаване на 3D обекти

Създаването на стандартни 3D обекти следва общ принцип:

  1. Изберете инструмента за желания обект (например Box/Бокс)
  2. Кликнете в работното пространство и задръжте, за да определите основата
  3. Влачете мишката, за да зададете размера на основата
  4. Пуснете бутона на мишката
  5. Движете мишката нагоре/надолу, за да определите височината
  6. Кликнете отново, за да завършите създаването на обекта

След създаването на обекта, командата остава активна и можете да продължите да създавате нови обекти от същия тип. За да прекратите командата, кликнете с десния бутон на мишката.

Полезни команди и функции

  • Ctrl + десен бутон на мишката - Бърз достъп до най-често използваните 3D обекти (равнина, бокс, сфера) и 2D обекти (линия, кръг, правоъгълник, арка)
  • Десен бутон на мишката - Прекратява текущата команда
  • Parameters Rollout - Панел, който позволява прецизна настройка на параметрите на обекта след създаването му

Дискусия към урока