Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Интериорен дизайн в Scandi стил
1. Начало и организация
2. Как е направено
- 1. Въведение
- 2. Изграждане на основната архитектура - 1 част
- 3. Изграждане на основната архитектура - 2 част
- 4. Под и таван
- 5. Первази и корнизи
- 6. Финализиране на помещението
- 7. Кухненски шкафове - blockout
- 8. Кухненски шкафове - долен ред
- 9. Кухненски шкафове - горен ред
- 10. Кухненски шкафове - дръжки
- 11. Кухненски плот
- 12. Metro bricks
3. Материали
4. Пропове и оптимизация
- 1. Въведение в модул 4
- 2. Използване на пропове
- 3. ArchProps
- 4. Статистика за сцената
- 5. Propping - Кухня - 1 част
- 6. Propping - Кухня - 2 част
- 7. Propping - Дневна
- 8. Propping - Спалня
- 9. Прилагане на текстури за всички пропове
- 10. Оптимизиране - V-Ray Proxy
- 11. Оптимизиране - Xref Objects
- 12. Оптимизиране - Геометрия
- 13. Оптимизиране - Текстури
5. Осветление и камери
6. Рендериране на проекта
7. Постпродукция
- 1. Въведение в модул 7
- 2. Начална подготовка за пост
- 3. EXR vs JPG
- 4. Основни корекции - Главни камери
- 5. Основни корекции - Средни камери
- 6. Основни корекции - Близки камери
- 7. Добавяне на background
- 8. Рендериране на маски за Photoshop
- 9. Корекция на отделен обект
- 10. Render Elements in Photoshop
- 11. Допълнителни корекции
- 12. Завършване на проекта
- 13. Финал на курса
8. Бонус: Интериорно визуализиране webinar
Заключване на камерите
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Защита от случайни промени на камерите
В този урок научаваме как да заключим камерите в 3ds Max, за да предотвратим случайни промени във фрейминга, които могат да възникнат при превключване между различните viewport-ове. Това е особено важно след като сме постигнали желания кадър и не искаме да го променяме, особено ако вече сме изрендерили маски, които трябва да съвпадат с финалния рендер.
Стъпки за заключване на камери
- Селектирайте камерата, която искате да заключите
- Отидете в табулатора Hierarchy
- В областта Link Info намерете секцията с чекбоксове за трансформации
- Поставете отметки в чекбоксовете за осите, по които искате да заключите движението
- След като поставите отметки, камерата вече не може да се премества по заключените оси
Полезни команди и функции
Скрол клик
- Превключва между различните viewport-ове, но може да причини нежелано преместване на камератаHierarchy > Link Info
- Секцията, където можете да заключите трансформациите на обектитеФилтър камери
- Позволява да селектирате само камерите в сцената, без да засягате геометрия или светлини
Заключването на камерите е добра практика, която трябва да се приложи след като сте направили всички необходими корекции и сте доволни от кадрирането, особено преди да започнете финалното рендериране на проекта в скандинавски стил.
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук