- 1. Въведение
- 2. Изграждане на основната архитектура - 1 част
- 3. Изграждане на основната архитектура - 2 част
- 4. Под и таван
- 5. Первази и корнизи
- 6. Финализиране на помещението
- 7. Кухненски шкафове - blockout
- 8. Кухненски шкафове - долен ред
- 9. Кухненски шкафове - горен ред
- 10. Кухненски шкафове - дръжки
- 11. Кухненски плот
- 12. Metro bricks
- 1. Въведение в модул 4
- 2. Използване на пропове
- 3. ArchProps
- 4. Статистика за сцената
- 5. Propping - Кухня - 1 част
- 6. Propping - Кухня - 2 част
- 7. Propping - Дневна
- 8. Propping - Спалня
- 9. Прилагане на текстури за всички пропове
- 10. Оптимизиране - V-Ray Proxy
- 11. Оптимизиране - Xref Objects
- 12. Оптимизиране - Геометрия
- 13. Оптимизиране - Текстури
- 1. Въведение в модул 7
- 2. Начална подготовка за пост
- 3. EXR vs JPG
- 4. Основни корекции - Главни камери
- 5. Основни корекции - Средни камери
- 6. Основни корекции - Близки камери
- 7. Добавяне на background
- 8. Рендериране на маски за Photoshop
- 9. Корекция на отделен обект
- 10. Render Elements in Photoshop
- 11. Допълнителни корекции
- 12. Завършване на проекта
- 13. Финал на курса
Batch Camera Render Script
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови предимства на Batch Camera Render Script
В този урок научавате как да инсталирате и използвате Batch Camera Render Script в 3ds Max - безплатен инструмент, който предлага удобен интерфейс за управление на всички камери в сцената. Основното предимство е възможността да задавате различни резолюции за всяка камера и да превключвате лесно между тях директно във viewport-а.
Стъпки за инсталиране и настройка
Свалете безплатния скрипт от ScriptSpot (линк към последната версия е предоставен към урока)
В 3ds Max отворете скрипта чрез:
- Scripting > Run Script
- Намерете папката, където сте свалили файловете
- Изберете основния файл и натиснете Open
Добавете бутон за бърз достъп до скрипта:
- Отворете Customize > Toolbars
- Намерете категорията на скрипта
- Добавете го към лентата с инструменти
Работа с Batch Camera Render Script
Set viewport
- задава избраната камера като активна във viewport-аSelect camera
- селектира активната камера в сцената- Резолюция - за всяка камера можете да зададете индивидуална резолюция
- Aspect Ratio - можете да заключите съотношението на страните (например 1.5)
Този инструмент е особено полезен при работа с множество камери с различни резолюции, като позволява бързо превключване между тях и визуализиране на точния safe frame според зададените параметри.