Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Интериорен дизайн в Scandi стил
1. Начало и организация
2. Как е направено
- 1. Въведение
- 2. Изграждане на основната архитектура - 1 част
- 3. Изграждане на основната архитектура - 2 част
- 4. Под и таван
- 5. Первази и корнизи
- 6. Финализиране на помещението
- 7. Кухненски шкафове - blockout
- 8. Кухненски шкафове - долен ред
- 9. Кухненски шкафове - горен ред
- 10. Кухненски шкафове - дръжки
- 11. Кухненски плот
- 12. Metro bricks
3. Материали
4. Пропове и оптимизация
- 1. Въведение в модул 4
- 2. Използване на пропове
- 3. ArchProps
- 4. Статистика за сцената
- 5. Propping - Кухня - 1 част
- 6. Propping - Кухня - 2 част
- 7. Propping - Дневна
- 8. Propping - Спалня
- 9. Прилагане на текстури за всички пропове
- 10. Оптимизиране - V-Ray Proxy
- 11. Оптимизиране - Xref Objects
- 12. Оптимизиране - Геометрия
- 13. Оптимизиране - Текстури
5. Осветление и камери
6. Рендериране на проекта
7. Постпродукция
- 1. Въведение в модул 7
- 2. Начална подготовка за пост
- 3. EXR vs JPG
- 4. Основни корекции - Главни камери
- 5. Основни корекции - Средни камери
- 6. Основни корекции - Близки камери
- 7. Добавяне на background
- 8. Рендериране на маски за Photoshop
- 9. Корекция на отделен обект
- 10. Render Elements in Photoshop
- 11. Допълнителни корекции
- 12. Завършване на проекта
- 13. Финал на курса
8. Бонус: Интериорно визуализиране webinar
Корекция на отделен обект
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Корекция на отделни обекти с проблеми в материалите
В този урок научаваме как да коригираме отделни обекти, при които има проблеми с материалите или текстурите след рендериране. Вместо да използваме маски за цветова корекция, можем да селектираме проблемния обект и да го рендерираме отделно, за да го наложим в Photoshop за прецизна корекция.
Стъпки за корекция на отделен обект
- Селектирайте проблемния обект във финалната сцена
- Отворете Rendering > Render Setup
- Използвайте финалните настройки за рендериране
- В настройките изберете Render Mask > Selected, за да рендерирате само селектирания обект
- Изчистете фона, ако е необходимо
- Стартирайте рендера
- Съхранете изображението (например като NoFXR)
- Отворете изображението в Photoshop
- Използвайте
Ctrl + клик
върху иконката на слоя, за да създадете точна селекция на обекта - Направете необходимите корекции само за този обект
Полезни команди и функции
Render Mask > Selected
- рендерира само селектираните обекти в сценатаCtrl + клик
върху иконката на слоя в Photoshop - създава прецизна селекция на съдържанието на слояCtrl + D
- отменя селекцията в Photoshop
Този метод е особено полезен, когато имате обекти, чиито текстури не са се заредили правилно по време на рендериране, но материалите и текстурите всъщност съществуват в проекта.
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук